2010-10-11

Måndag

Massor av jobb. Inga barn alls nästan. En körning av elva. Det har jag alla måndagar. Men det är gjort. Det var allt.
Nu väntar jag på att en variant av Karolinska sjukhusets undersoppa ska koka färdigt. osäker dock om jag kommer att äta den. Det är i alla fall helt otänkbart att jag tar den till frukost. Detta trots att det kan förefalla vara ett billigt pris att betala för att minska fem kilo på en vecka.
Men nej. Av detta blir det inget. Det blir i alla fall inte helhjärtat.
Jag borde hellre börja träna. Jag borde börja träna. Jag borde b...
Det här är nog inte det mest lysande inlägget jag har presterat :/

2 kommentarer:

Malin sa...

Men du, ska vi anmäla oss till nästa tjejmil, då?

Gunillas J.ord sa...

ja det tycker jag. Men..är det inte lite tidigt? Är det ens möjligt redan nu?