2007-07-31

Höstlista

Just precis. Som Mel E har jag börjat fundera. målet är att vara really economic och genomtänkt. Skulle gilla det väldigt. Att bara handla smart och genomtänkt...så
Fem behöver
  • en vinteroverall, duger den från HM undrar jag eller måste det bli en svindyr Reima Tec?
  • Vinterjacka, där tror jag att det blir en från La Redoute
  • Fleecetröja att ha under overallen vid minus tio, om det någonsin blir riktig vinter mer :(
  • Gummijacka till alla mellandagarsväder, här finns en bra på HM.
  • Allvädersstövlar
  • stumpor

    Åtta behöver

    • gummistövlar, vi har många ärvda men de känns sunkiga faktiskt
    • innegympaskor, måste bara rekognisera förrådet först
    • strumpor
    • fleecetröja, precis som lillebror. Finns en jätteskön på HM. Köpte en förra året nämligen, som tappades bort...
    • vinterskor, om det inte ligger några i förrådet...
    • allvädersstövlar, ja jag tror att det behövs också detta året. Det här är en kille som gillar att plaska!

    Snart elva

    • vinterskor
    • Fleecetröja, i likhet med sina bröder
    • inneträningsskor
    • nya jeans i storleken större, två centimeter till och de han har är för korta
    • strumpor
    • regnjacka i ett format som gör att han tar den på sig...

    Jag själv

    • skinnhandskar eftersom jag tappade en utan att återfinna den på Ica Maxi förra året
    • tunn polo, lång ärm och faktiskt också kort ärm. Helst utan ärm om jag tänker efter på riktigt, en långärmad blågrön finns på HM har jag noterat
    • ett par passande jeans, lagom smala, lagom höga och lagom breda så att mina lår får plats i dem...Kan man beställa nya lår?
    • lite tjockare tajts, typ långkalsonger, Blågröna som polon finns för billig peng på HM
    • en skjorta som inte är svart och som jag kan känna mig snygg i till jeansen...och som jag kan ha under kavaj när det är den typ av jobbdagar
    • Något kul, bekvämt och flimsigt för att upprätthålla stilen. Byxkjolen från La Redoute till exempel
    • Några fräscha toppar i svart kortärmade och långärmade, men då måste jag göra mig av med några av de gamla och nötta
    • Hudfärgad T-shirt BH
    • nya spring skor
    • nya inneträningsskor...om jag ska träna inne något jag egentligen betvivlar

    Någon budget har jag inte lagt...än ;)

    Inga kommentarer: