2007-08-27

Elvas dag är över. Han har fått en klocka med tidtagning och fiskeindikator, en MP3 mobil, prenumeration på allt om fiske, princesstårta och en ny tandställning. En silikongrej som får det att vattnas i munnen. Rejält. Men som omöjliggör själva sväljandet. Han ska ha den när han sover. Och sover gör han nu. Jag ska precis snart smyga upp och se om han har silikongrejen i munnen, eller om han spottat ut den. Man brukar göra det, sa tandläkaren. Elva tar det med ro. Att få tandställning är på mitten på en skala, sa han när jag frågade. Aldrig kul at få tandställning. Men det kunde varit en värre. Jo tjena.... That is my boy :)
Själv har jag sprungit nästan en mil ikväll. Utan att må dåligt. Underbart. I lördags orkade jag ju inte ens sex kilometer. Kanske tar jag mig runt tjejmilen på Lidingö, trots allt. Efter det börjar hårdträningen inför halvklassikern förstås. Ett boxpass i veckan har jag bokat in. Ett kort som ger mig timmar på motionscykeln vill jag också ha. Sen blir det väl stavgång...tills snön börjar ramla ner ;)

Inga kommentarer: