2011-04-29

Det är en sådan där särskild fredag

Jag har varit på utbildning. Igen. Och det är så otroligt roligt, spännande, intressant och bekräftande och allt möjligt annat så man blir så glad. Och trött. Jättetrött.

Och nu var jag ju sjuk innan. Och ganska sliten. Så första dagen hade jag migrän. Triptan räddade eftermiddagen. Inte första gången.

Kvällen var fantastiskt fin. Brygga, sol, ett glas vitt och goda goda samtal. Som jag tycker om.

Andra dagen hade jag migrän. Igen. Och triptan räddade eftermiddagen. Igen.


Hem åkte jag t-bana och blev så himla åksjuk. Naturligtvis. Det blir jag nästan alltid. 
 
Så jag hoppar av på Hötorget. Och där, bland folkvimmel och vimlande blommor känner jag livet återvända!
 
♥ Sol! Vår! Fredag!
 

Och det är sådan där särskild fredag. Familjefredag.

Inga kommentarer: