2011-07-03

Varma dagar - ljumma nätter



Det är så varmt så varmt. Så fort man rör sig börjar man svettas. Men nu, mitt i natten, är det ljuvligt att vara. Fast fortfarande för varmt för att sova.

Nu är det bara halva helgen kvar. Jag har jobbat. Firat midsommar. Försummat snart femtons både spelvanor och matvanor...tränat och sprungit i skogen. Varenda kväll.

Idag har jag, med god hjälp, skruvat ihop barnens nya säng. Imorgon blir det lite kultur i vuxet sällskap. En liten stund. Mitt på dagen. Kanske hinner jag ta med mig snart femton ut i spåret också. Laga middag.

Sen är dom. Tillbaka. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk bilde!!
Så stemningsfullt... jeg vil også være med!Vin ja takk!
Seiler nå snart 4dager med C i middelhavet fra i kveld. Yr!
Hilsen landkrabben T

Gunillas J.ord sa...

Mest vatten i glaset här. Men ändå! härligt låter det med segeltur med C. Njuuut!