2009-02-13

Hämtar tidigt. Springer hem (till pendeln i alla fall) i inneskorna faktiskt ;) Upptäckte det för sent...

Vi lagar pizza som vi äter framför filmen, Förortsungar. Jag har inte sett den förut. Faktiskt. Ungarna har sett den flera gånger.

Sen spelar vi kort. Och så ligger alla i stora högar i soffan. Under täcken kollar vi lets dance. jag gör som vanligt, röstar på Carl-Jan...

Sen ligger dom i sina sängar. Tio först. Sen sju som säger att han har ont i magen och nog vill kräkas. Det går nog över om du får sova lite säger jag.

Sist tolv som också säger att han har ont i magen och vill kräkas. Sluta prata, sov bara. Säger jag nu. Aningen hårdare. Fast han kan ju inte veta att det är andra gången på bara en halvtimme. Som jag hör att någon vill kräkas.

Så nu lägger jag mig nog. Och hoppas att sömnen har den utlovade effekten.

Fredagkvällar är man ganska trött...

Inga kommentarer: