2009-12-23

Nu börjar det

Tusen tack till den. Som fick dagarna att gå. Detta omöjliga år.
Och tack. Vem det nu var som gav mig modet. Och styrkan.
Tusen tack. Alla ni. Som ringt, som pratat, som kramats, som visat att ni finns här. Nära. Även om jag inte alltid varit så närvarande själv.
Tack för all hjälp jag har fått. Med allt möjligt.
Tusen tack också för alla goda samtal. Alla fantastiska möten. För det som varit gott. För ljuspunkterna. För skratt. För gråt. För liv. Och livskraft. Och alla nya svindlande tankar.
Tack för tre underbara söner. Så kloka. Så duktiga. Så närvarande. Älskade ungar.
Tack tack. Jag har en familj. Tack.
Stort tack till den också som bestämde att året ska bestå av 365 dagar och att det, när dessa dagar passerat, ska påbörjas ett nytt.
Tack.

Jag är där nu.
Nu börjar det.

Inga kommentarer: