2010-02-06

...so happy I could die


Jag har fixat bilen.
Jag har löst handfatsproppen med kaustiksoda. Fiskat upp spolknappen och fått den tillbaka i funktion.


Jag har skruvat fast ett återställt handtag i tonåringens rumsdörr.
Jag har utan
problem (och med hjälp av GPS:en såklart) kört drygt halva familjen
till en
idrottshall nånstans i Huddinge idag.


Jag har spelat Mario Kart i timmar. Och
slängt ihop en deg.


Jag har läst månadens Tara.


Betalat sommarens resa till Paris.


Köpt nya stövlar på REA.
Nu väntar jag på melodifestivalen.

Och lust att laga middag.


I'm so happy I could die




1 kommentar:

Me sa...

Bra jobbat!!
Min dag var inte lika effektiv som förra söndagen. Sanning: Det kommer aldrig hända igen... ;-)

Men jag smuttar på en GT och är nöjd med helgen ändå!!

Kram
/ME